faforgács

A faforgács előállítására sok módszer létezik, ezek egyike – régi hobbim – a fa esztergályozása.

Nem vesztem el.. :)

2012.03.03. 20:51

Sokan érdeklődtetek, hogy "hová tűntem", és miért nem írok régóta. Jelentem, nem vesztem el, csak sajnos az elmúlt időszakban történt pár dolog, ami miatt a blog igencsak háttérbe szorult.

Persze, ez nem jelenti azt, hogy felhagytam az esztergálgatással! Amint lehetett, mentem én a műhelybe, készült sok forgács és egy-két új munka is, csak úgy a saját örömömre. Sajnos mindent nem tudok megmutatni, mert jó részüket a fotózás előtt már megkapták rokonok, barátok, ismerősök.

De hogy ne maradjatok teljesen képek nélkül, az "újabb" munkáimról készült néhány kép, később talán részletesebben is írok róluk:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://faforgacs2.blog.hu/api/trackback/id/tr274286934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása